Pro

Årets gruppetreninger

Av: Thomas Lund  |  Publisert: 13. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets gruppetreninger er klare, book din plass nå.

Alle treninger ligger nå i golfbox, det vil være begrenset med plasser grunnet restriksjoner så her er det førstemann til mølla.

Dametrening
 – årets dameteninger har oppstart 19 og 26 April. meld dere på i golfbox.
For damene finnes det to grupper inndelt etter handicap. Treningene består av ulike temaer på 1,5 time per gang. Treningene er åpne for medlemmer og ikke-medlemmer.

Herretrening – årets herretreninger begynner 19 og 26 April, meld dere på i golfbox.
Her har vi delt inn treningene i fire grupper basert på HCP. Treningene består av ulike temaer på 1,5 time per gang. Treningene er åpne for medlemmer og ikke-medlemmer.

Mixedtrening – årets treninger ligger i golfbox, oppstart 5. Mai.
Vi tilbyr en treningsgruppe som er rettet mot de som vil trene sammen som par. Denne gruppen har ikke noen inndeling etter handicap. Ta med deg din kone, mann, sønn, datter, tante eller onkel, og lær noe nytt i felleskap. Treningene består av ulike temaer på 1,5 time per gang. Treningene er åpne for medlemmer og ikke-medlemmer.

Formiddagstrening (golf og kaffe) årets formiddagstreninger vil ha oppstart 21. april kl11. meld dere på i golfbox.– Dette er trening som kommer på dagtid. her er alle velkomne som har mulighet.  Treningen kommer til å vare ca. 1,5 time.
Vi tenker å holde en høy sosial profil på treningen i et hyggelig læringsmiljø. Åpen for medlemmer og ikke-medlemmer. Det blir golf, kaffe og vaffel!

Tematrening tematrening, her vil vi gå igjennom forskjellige deler av spillet for hver uke
uke 1 kom i gang
uke 2 få i gang driveren
uke 3 putting med speil og treningsutsyr som proffene
uke 4 chipping lær deg å bruke bouncen! (vet du ikke hva bounce er, ja da burde du være med her.
uke 5 bunker, lær deg enkle triks for å bli bedre i bunkeren.
uke 6 dere velger tema
uke 7 få arbeidsoppgaver til vinteren

Oppfølgingskurs-for VTG deltakere –årets føre oppfølgingkurs vil være 5. Mai.
Vi holder oppfølgingskurs til de om nettopp var på Veien Til Golf-kurs. Dette gjør vi fordi vi ønsker å gi deg som fersk golfspiller en så bra start på reisen som mulig. På kurset vil vi repetere fundamentene innenfor de ulike delene av spillet, og sørge for at du utvikler gode vaner for videre fremgang.

For spørsmål eller mer informasjon ta gjerne kontakt med Thomas Lund på epost (Thomas@tlgolf.no) eller på telefon 90642403

Velkommen!