Golfshopen

Av: Simen Nygaard  |  Publisert: 13. desember 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Groruddalen golfklubb søker:

Klubbsekretær 50 % stilling
Groruddalen golfklubb søker etter en person som er strukturert, løsningsorientert og fleksibel. Arbeidsoppgavene vil være varierte og kunne skifte gjennom sesongen. Det må beregnes noe ettermiddag- og kveldsarbeid. Stillingens størrelse kan bli utvidet ved behov. Tiltredelse snarest.
Klubben er i hovedsak dugnadsdrevet med en fulltidsansatt medarbeider i Shopen som du vil jobbe tett sammen med. Du vil være et av våre ansikt utad. Klubbsekretær rapporter til styret, forbereder og deltar i styremøter.
Stillingens hovedoppgaver vil være:
  •  Være kontaktpunkt for klubben: telefon, e-post, sosiale medier
  •  Fakturahåndtering, økonomirapportering
  •  Medlemsadministrasjon
  •  Følge opp tilskudd/søknader
  •  Oppfølging og dialog med klubbens ulike komiteer
  • Andre oppgaver etter avtale med styret
Vi søker etter en person med god administrativ og økonomisk forståelse, gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig, og god samarbeidsevne. Kunnskap om golf er ingen forutsetning, men en fordel. Arbeidssted vil være klubbhuset på Groruddalen golfklubb.
Vi ser etter en person som er utadvendt og brenner for klubben. En som ønsker at golf skal være en idrett for alle i alle aldersgrupper og på alle nivåer. Golfbanen og tunet er et viktig møtested for mange. Og kanskje kan klubbsekretæren også bidra til at enda flere våger å bli en del av dette voksende miljøet? Klubben ønsker at den som er klubbsekretær skal være en person som det er lett å spørre - enten man er nybegynner, forbipasserende eller godt etablert medlem.

Send søknad med relevante papirer og referanser til
styreleder@grorudgk.no

Søknadsfrist: 3.1.2023