Pro/kurs

Veien til Golf 2022

Veien Til Golf er et obligatorisk kurs for alle som ønsker å starte med golf. For å bli medlem av en klubb i Norge, og dermed kunne spille på en golfbane, må du ha bestått dette kurset.
Våre VTG-kurs følger retningslinjene satt opp av Norges Golfforbund, og ledes av en godkjent trener.
Du mottar et diplom etter kurset, som bekrefter at VTG er gjennomført.

Pris:
Voksen: 1495,-
Barn under 16 år: 995,-

Vi ønsker deg velkommen som medlem her på Grorud!
Alle VTG-deltagere vil få et spesialtilbud på medlemskap her på Groruddalen GK.

Oppfølgingskurs:
Vi ønsker at du får best mulig start på din golfkarriere.
Derfor arrangerer vi et gratis oppfølgingskurs som du kan melde deg på.
Her kan du jobbe deg gjennom flere av golfens utfordringer og møte nye golfvenner.
Blir du medlem med Aktiv spillerett får du ytterligere tilgang til gratis treninger, evt. som Greenfee medlem får du treningstilbud til 100,- pr pers per gang. For de som ikke er medlemmer koster det 200,- pr pers pr gang.

Påmelding:
Under fanen "pro/kurs" du oversikt over alle våre VTG-kurs. Alle kursene går over lørdag og søndag.
Vi forbeholder oss retten til å kansellere kurs med for få deltagere.

Kurset vil bestå av to deler;
En teoridel som dere selv kan gjøre hjemme i fred og ro. Den tar ca. 45 min å gjennomføre.
Del to er selve kurset som går over lørdag og søndag.

En informasjonsemail sendes ut til deltakere onsdagen før kursstart. Deltakere kan låne køller og trenger ikke noe eget utstyr, bortsett fra kanskje en hanske, greengaffel og noen baller.

VTG-kurs privat eller i mindre grupper:
Kurs kan organiseres individuelt eller i mindre grupper dersom datoer ikke passer (pris justeres etter gruppestørrelse). Dersom du trenger mer informasjon ta kontakt med Torbjørn Johansen på tsbj91@gmail.com