Pro

Startdato:lørdag 24. april 2021 - kl. 0900
Sted:Groruddalen Golfklubb
Start påmelding:27. januar 2021
Slutt påmelding:fredag 23. april 2021 kl. 23:59   (passert)

Vi tar hensyn til PGA Norge sine Corona rettningslinjer!

Påmelding
Gjøres her ved å legge inn din info. Alle kurs må ha nok påmeldte for å holdes. Påmelding er bindende. Tidspunktene kan forandres med tanke på antall påmeldte og pauser etc. Vi har køller som kan lånes under kurset, men har man køller kan det være greit å ta med, så proen får tatt en titt på dem. Vi kommer til å ha meget bra pakketilbud for alle sammen som eventuelt kan være interessert i det. Betaling gjøres i golfshop før kurs start. Kontakt Peter på peter@grorudgk.no for mer informasjon.

Veien til Golf (VTG)

VTG er et kurs for alle som ønsker å starte med golf.
For å bli medlem av en klubb i Norge, og dermed kunne spille på en golfbane, må du ha bestått dette kurset. VTG-kurset må følge retningslinjene satt opp av Norges Golfforbund, og ledes av en godkjent trener. Du mottar et diplom etter kurset, som bekrefter at VTG er gjennomført.

Pris:
Voksen: 1495,-